Snö

Baksidan ser nu ut som en gräddtårta. Snön ligger fridfullt på backen och solen tittar fram genom molnen mellan varven. Låter ganska idylliskt nu när man tänker på det...men nja, tycker det är lite jobbigt. Jag är inte klar med hösten än...känns som att jag skulle velat haft höst i alla fall en vecka till så man kunde få njuta lite. Kanske ta lite snygga höstbilder. Just det ja, min kamera är borta...suck...

Oh well, det är väl inte så mycket att göra åt. Det är ganska fint med snön också, det liksom ljusar upp världen lite. Jäkla tur att jag fick upp min dunjacka och mina vinterskor i tid, annars vette tusan hur det här skulle gå. Tycker lite synd om min cykel som får stå ute i snön, hoppas jag kan få stuva in den i garaget när det kommer mer snö. Annars kommer den nog vara lika trasig som efter förra vintern, hehe!

Åh, ångest! Jag vill ut och fota, och framförallt modella! Helt sjukt, förr brukade jag inte tycka om att bli fotad av nån annan än familjen, nu har jag tusen idéer på olika fotosessioner med mig själv som modell, bygger upp scener, väljer kläder i huvudet...damn, jag har sett för mycket top model, haha!

Aja, ska dricka upp mitt te och ta en liten macka så jag orkar med dagen, sen ska jag fortsätta plugga. Eventuellt sticker jag ner till stan och sätter mig på ett café eller nåt, blir så distraherad här hemma!

Hoppas mina fina läsare får en trevlig lördag!

Ciao




En av mina favoriter från i våras när Lulu fotade mig! ♥






haha jag har också sett WAAAAY too much av top model. Man blir ju sjukt inspirerad ;D

2010-10-23 » 15:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback