Sick and tired

Sjukligt godmorgon!

Vaknade i morse och hade världens nästäppa, och halsen skrapar fortfarande. Lyckligtvis så försvann nästäppan med lite toapapper och Nezeril, och halsen botar jag med lite gott te med massa honung! Det blir inte tiptop, men det kanske räcker för att jag ska klara av att härda ut dagen. Det är väl det enda jag kan tycka är jobbigt att gå en utbildning som involverar mycket idrott, blir man sjuk, förstörs nästan allt. Men jag är inte den som säckar ihop, dumt nog. Jag håller på ändå, förkylning till trots. Om det är så bra vet jag väl inte, men jag vill så gärna! Jag får tusan dåligt samvete av att missa lektioner!

Anyhow, idag väntar en förmiddag ute i skogen, sen ska jag kopiera lite papper (hur nu det ska gå...) sen blir det redovisning på eftermiddagen av grupp-uppgifterna på lekmomentet. Kan bli en bra dag trots allt!

Kvällen kommer nog ägnas mest åt bara plugg, eventuellt ett långt samtal...och ja...hoppas mina läsare håller sig krya och har en bra måndag!

Ciao

 






SV: Lät superhärligt!



Vad brukar du äta till frukost :)?

2010-10-04 » 11:00:59

sv: Kaffe är det enda som alltid står på matsedeln. Annars har jag inte ätit frukost på flera flera år. Jag vet att man borde, men det är så äckligt på morgonen. Men nu ska jag minsann lära mig :)



Ikväll ska jag baka bullar tror jag. Blir det några kanelbullar för dig då? På dagens låtsas-högtid ^^

2010-10-04 » 21:19:25

jag är förresten sjukling också!



När jag skulle flytta hade jag ugn som enda krav. Badkar och balkong var också plus i kanten ;)

2010-10-05 » 01:07:38

Vad händer till veckan :)?

2010-10-05 » 14:23:42

va jobbigt, krya på dej!

2010-10-05 » 17:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback