Så j***a arg!!!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!


Okej, nu är jag totalt hyper! Paniken är nära och jag bryter snart ihop! Min kamera är fortfarande spårlöst försvunnen, min klänning till morgondagens finsittninge har inte kommit och min onda hals har börjat ge mig massa envis äcklig jävla hosta! Jag hatar mitt liv just nu! Nämnde jag att min vänstra skuldra gör ont också? Fy fasen alltså...Ingen bra fredag det här alltså...

Finns EN enda ljusglimt idag, min älskade mamma kommer hit om mindre än tre timmar! Jag ska kräva henne på tröst, men också vara en snäll flicka och bjuda henne på middag. Sen blir det mys med kaffe/te och en inköpt bulle att dela på, och en massa massa tjejsnack! Kanske kan kvällen rädda mitt förbannade humör.

Aja, för att inte sprida min galenskap mer än nödvändigt så sätter jag punkt här.

Ciao






SV: Ja det var jätte kul, men tog sjuukt lång tid!

Du får kika in och läsa och titta på bilderna sen ;)



Följer du idol? :)

2010-10-01 » 22:04:55

Klänningen du hade var ju jättefin! Det var hur kul som helst att träffa dig - blev kanske lite hastigt och lustigt. Men hur kul som helst. Och du är lika trevlig live som via text ;)

2010-10-03 » 20:28:29

gulledu, vad glad jag blir :D

2010-10-03 » 23:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback