Plugg

Hej hopp sockertoppar!

Håller på att göra mig i ordning lite så ska jag åka ner till stan och plugga lite hos Mallan. Hon var i behov av lite pluggsällskap och såklart ställer jag upp! Plugga blir roligare om man är fler. Plus att man kan hjälpa varandra att behålla fokus, elelr så går det helt åt andra hållet, haha! Men idag hoppas jag att jag kan skärpa mig och fokusera ordentligt, nu måste pluggandet vridas upp några varv nu inför tentan. Och med tanke på hur helgen kommer bli så bör jag försöka få undan så mycket jag kan redan nu.

Men aja, fix var det, och jag hoppas håret torkar pronto, har inte lust att få istappar i håret, haha!

Ciao

PS. Tror jag har blivit kall om min nacke, har hur ont som helst...elelr så sträckte jag mig på lektionen, blöh! DS.






Nu ser jag på miss secret agent. Väldigt stimulerande ;)

2010-10-25 » 21:38:41

sv: HAHAHA våldta badkaret xD

2010-10-25 » 22:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback