On the road again

Hej allihopa!

Sitter nu bak i bilen på väg hem till Sundsvall. Lite lätt illamående så jag ska slå igen datorn och försöka sova litegrann. Tänkte bara berätta att jag lever, hehe!

Ikväll blir det mys med min flickor, så uppdateringen blir låg, hoppas ni har överseende!

Önskar alla en trevlig fredagskväll!

Ciao








han går samhälls och engelskalärare. Nu har han bara auo2 och examensarbetet kvar :)



usch, är du åksjuk? :/

2010-10-29 » 17:14:58

det är ju svingott, det var länge sedan jag år det också :D Men det blev över så nu äter jag det nog imorgon också. Vi är ju lite nördiga och gör matlista varje dag ^^

2010-11-01 » 00:05:44

det är ganska skönt också.. sedan vi blev vegetarianer så är det svårare att hitta på mat. Man är som inte van vid köttfri diet.

2010-11-01 » 18:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback