Lazy

God morgon läsare!

Eftersom jag är seg att starta upp datorn så har jag redan varit uppe i en och en halv timme innan detta inlägg skrivs. Jag komemr nog aldrig bli en bra storbloggare, haha!

I alla fall, idag skulle jag ha kunant sova hur länge jag vill, men samtidigt så känns det som att dagen bara försvinner lite då. Så jag klev upp, förkylning till trots, och satte mig för att äta en god frukost. Blev dock inte så mtcket att skryta med, en kopp te, ett glas C-vitamin/enchineaforce och två mackor med keso och skinka. Känner att jag måste ha lite rutin på maten nu om jag ska kunna bli frisk ordentligt. Som jag sa igår också så hoppas jag att lite Sundsvallsluft kan hjälpa till, hehe!

Just nu degar jag vid TV:n, men jag ska pallra mig upp och börja packa. Klockan två börjar min lektion och slutar fyra så jag har väl knappt två timamr på mig att äta middag, duscha och ta mig till busshållplatsen. Så okej, räkna med en timme då, så jag inte kommer försent. Då vill jag inte behöva bekymra mig om att packa!

Ja, det här blev väl ett lite rörigt inlägg, men what the heck?

Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback