La vie est belle

Ja, som rubriken anvisar så är livet ganska underbart just nu! Jag kikade in på Fannys blogg för nån minut sen och jag håller med till fullo. Även nu när pluggandet tar över inför tentan så känns det bara så underbart att man får umgås med de skönaste människor man kan tänka sig! Jag kommer böla som en bebis den dag vi skiljs åt inför vårat andraämnesval!!! Fy fasen säger jag bara!

Men det är nästan två år fram i tiden, det finns mycket kvar! Nästa vecka är det som sagt tenta, sen blir det tentafest hemma hos Dän tha määän på fredagen, pepp är bara förnamnet!

Aperopå pepp, är i extas över helgen! Längtar sjukt mycket till fredag, och kan ni gissa varför???

Trumvirvel...

Käs är hemma!!!

Lycklig till tusen! Äntligen ska vi få träffas alla fyra igen, jag kan inte riktigt fatta att det händer! Har saknat min lilla murvla så sjukt mycket! Emma och Joli har jag ju fått träffa lite medan jag varit hem tidigare, men Käs har jag ju inte träffat sen...fan, sen i augusti! Sjukt! Åååh, vad jag längtar! En helkväll med mina finisar och massa glass och skitsnack, kan man begära mer?

Nä, nu ska jag göra mig redo för sängen, ska upp i morgon och bort till IKSU för att plugga med tjejerna. Godnatt läsare!

Ciao

Snart tillsammans igen! Ååååh! ♥






sv: ja, det är en himla bra film. Men nu ser jag på Hair och önskar att jag var hippie ;D



Kul att träffa kompisar man inte sett på länge :)

2010-10-27 » 10:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback