I´m torn into pieces, can´t deny, can´t pretend

Välkänd strof för min del från Kelly Clarksons låt Behind theese hazel eyes. Och ja, de kan bäst beskriva mina känslor just nu. Jag är så ledsen, så arg och så vansinnigt...tom. Jag önskar jag hade kunnat ljuga, men i längden hade lögnen förstört mig, det vet jag. Jag har varit där förut, och jag tror att oavsett utgången av detta kommer det nog vara det bästa.

Egentligen borde jag inte blogga nu, och det ska jag inte göra mer. Ville bara vräka ur mig litegrann...nu ska jga ta tag i mitt pluggande, har seminarium på tisdag och har inte en aning om vad jag ska göra...bra där!

Trevlig söndagkväll alla läsare!

Ciao

 






otroligt vacker bild!

2010-10-06 » 12:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback