Hostar lungorna ur mig!!!

Som överskriften säger, jag hostar. Hostar och hostar och hostar! Jag hatar det! Det tär på min energi så jag är redan dyngtrött och har varit det ett tag nu, trots att klockan bara är tio! Inte okej!

Hade för övrigt seminarium idag, tror jag nämnde det igår, och det gick ganska bra tycker jag, även om jag blev sketatrött på slutet, det känns i kroppen att jag inte är kry. Många intressanta diskussioner blev det och det känns som att jag lyckades ganska bra. Det känns ju bra med tanke på att jag inte gjort något sådant här förut.

 

Jag har också suttit och kollat lite på ny bostad, vill jättegärna flytta till en egen lägenhet efter jul, men det är svårt som fasen att få en lägenhet. Men jag ger inte upp, gäller att vara ihärdig! Hamnade tvåa på ett studentrum på Mariehem idag, men jag vet inte om jag ska tacka ja till det faktiskt. Gör jag det försvinner ju min kötid för en framtida lägenhet, vilket suger! Men får jag ingen lägenhet innan jul så blir jag ju kvar här. Missförstå mig rätt nu, jag trivs jättebra här där jag bor, men jag har drömt så länge om ett eget boende så nu vill jag verkligen kunna uppfylla det!

 

Oh well, bara att knaggla på! I morgon har jag sovmorgon, ytterst skönt, sedan en enda lektion vilket är två timmars härlig dans, sedan åker jag hem till Sundsvall för en långhelg! Ska bli skönt att andas lite Sundsvallsluft igen, får se om jag kan bota mig själv, haha! Och äntligen träffa mina girls igen! ♥

Mja, nu ska jag nog göra mig redo för en kuddejt igen, ha en bra kväll och natt kära läsare!

Ciao



Känner mig lika trist och sliten som denna bild säger...gjorde btw en inbakad fläta på mig själv, orkade inte ha håret hängande, ganska stolt faktiskt, hihi!






men var bor du nu då? :O



sv: haha det var ju en hel del planer ändå ;P

2010-10-05 » 23:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback