Grey

Hej hopp, det är redan onsdag. Lite konstigt, när jag vaknade i morse var jag helt övertygad om att det var tisdag idag, lite less jag blev när jag blev lite smått idiotförklarad av några klasskamrater, haha! Men jag klagar inte, det betyder bara att det är närmare helgen. Närmare fredagens showcase och närmare Mallans fest! Grymt peppad på party nu! Jag och "Pekka" har ingått en liten pakt också, vi ska försöka få ligga i helgen, haha! Det återstår väl att se om det lyckas, jag vet inte hur pass allvarligt jag ser på det...

Anyhow, nu sitter jag och ser på Grey´s Anatomy, har inte sett det på säkert ett halvår, och har gjort i ordning en kopp te att njuta av. Imorgon blir det lång sovmorgon, träning inför showcase samt en enda lektion vid ett. I like it!

Aja, trevlig kväll mina läsare!

Ciao








Myrorna ligger på ersboda, man tar 8:an mot östra ersboda och hoppar av vid kylgränd eller kylvägen... minns inte. Det är hur bra som helst där :D

2010-10-14 » 12:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback