Goodnight sweet love

Jehapp, söndagen börjar gå mot sitt slut. Städningen som jag tänkte bli klar med idag är näääästan klar, lite kläder att plocka upp bara, och piffa lite...och ta död på alla jävla blomflugor som surrar här, kan inte fatta vart dom kommer ifrån!

Anyhow, diskningen är klar i alla fall, vilket är tur, för det var inte så trevligt att titta på...och är disken ren finns det inget som drar till sig flugorna, perfect!

Så nu ska jag lägga mig i sängen och filosofera lite, läsa en bok och ja...sova till slut antar jag. Imorgon är jag ledig, men jag ska försöka pallra mig iväg till IKSU en sväng ändå och träna lite, har gått så mycket nu så jag tror jag måste komplettera lite med styrketräning. Efter det ska jag se om jag kan boka en klipptid till senare i veckan, eller klippa mig direkt, sen blir det en lunch/fika-dejt med Malin. Like!

Så ja, jag sätter punkt för denna dag, och denna vecka, här och nu. Ha en bra kväll och godnatt!

Ciao











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback