Early one morning

Godmorgon världen!

Trötta hälsningar från mig, känns som att jag inte har fått sova den tid jag behövt inatt, men jag antar att det får gå ändå. Har lektion klockan åtta så vad ska man göra?

Hand&boll står på schemat idag och jag hoppas att vi kommer få börja med basket faktiskt. Då har man det roligaste kvar till sist, plus att då är det min basgrupp som kommer få hitta på övningar för uppvärmning på handboll, passar mig bra! Om inte, ja, det är väl inte hela världen. Men jag hoppas ändå, hehe!

Nä, nu ska jag äta upp min frukost så jag kommer iväg i tid, brukar alltid sitta och sega igenom frukosten, det är så mysigt!

Ha en bra måndagsmorgon alla läsare!

Ciao








Du är grym med bollen tjejen! Kunde knappt ta emot dina kast idag!! kom till mig och plugga, behöver sällskap:) kraaam

2010-10-25 » 10:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback