Disciplin

Dagens I-landsproblem lyder:

Ska jag ge mig ut och springa först eller ska jag plugga några timmar först?

Inte lätt, inte lätt alls...solen skiner ute, vilket ger mig energi så in i bomben och jag vill bara ut och vara. Man vet ju aldrig när vintern bestämmer sig för att komma på riktigt och man knappt ser skymten av solen någe mer. Samtidigt så har jag ett ton plugg att ta tag i, seminarium nästa vecka och tenta veckan därpå, och nästa helg lär det väl inte bli så mycket pluggande tyvärr. Gud, jag har ingen disciplin på mig själv alls! Hjälp mig!

 

Nä, jag tror jag tar springningen först! Då kan jag få lite extra energi till mina batterier och kanske pluggandet inte blir lika jobbigt. Hoppas jag i alla fall...

Jaja, trevlig fredagsmorgon...eller dag på er alla, haha!

Ciao

 






Eller hur!? Man blir ju helt galen hur puckade folk det finns där ute!



Jag vill ha vinter nuuuu :D

2010-10-22 » 13:13:39

ja, och jag är lika fånig som du och har en massa komplex och dåligt självförtroende. Men när man kommer i sina små byxor.. fuck, då glömmer jag allt vad mage och näsa och händer heter ;)

2010-10-22 » 23:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback