Crime Scene Investigation in New York

Hej alla sötnosar!

Måndag kväll och för mig betyder det TV. Ser på CSI:NY som vanligt och jag älskar det! Finns nog ingen serie som jag följer lika slaviskt hehe! Finns dock många serier jag älskar att se på, till exempel Lost, How I met your mother, Two and a half men, Crossing Jordan (var min drog ett tag!) och självklart alla andra CSI-serier. Men jag måste nog erkänna att NY är min favorit, sen Miami och sist orginalet från Las Vegas. Men alla är bra, inga tvivel om den saken.

Anyhow, försöker få till det sista på min skrivuppgift om individens utveckling, sen ska jag skicka iväg den till Malin så hon kan få skriva ut den till mig. Det suger verkligen att inte ha tillgång till skrivare etc. Men men, tur man har underbara vänenr här i Ume!

Kärlek till er, klassen! ♥

Nä, nu återgår jag till CSI och skrivandet!

 

Ciao















sv: I see :) Älskar att vara i skogen, längtar tills jag har pengar och kan BO i skogen :D

2010-10-12 » 15:43:59

ja, jag håller med.. men skulle gärna bo i inlandet eller kanske vid kusten, Hörnefors typ :D

2010-10-12 » 21:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback