Clean up

Igår blev en icke-blogg-dag. Min pinsamma ursäkt stavas bakfylla. En gröndjävulsk bakfyllla som kommer av två glas rödvin. Fick bevisat men råge att jag inte riktigt tål rödvin. Brukar klara av mer sprit än vad jag drack i fredags, men nä, det där satans rödvinet satte stopp. Vill tacka bästa Malin som var underbar ochs ringde efter en taxi till mig. Kärlek till dig och ett stort grattis på födelsedagen, vännen! ♥

Idag tog jag mig en liten sovmorgon och sen gick jag ut på en promenad runt hälsans stig, typ 6 km, svängde in på ICA Maxi och köpte ciabatta och gjorde sedan en ytterst delikat brunch till mig själv. Sen till det trista, städning! Nu har mitt rum sett ut som en svinstia länge nog och nu är det nog! Ska röja upp allt och diska all min disk i hon och sen ska jag lägga mig i sängen och njuta av en god bok och känna mig riktigt duktig. Tror jag ska gå en till promenad om jag hinner, men nä, städning först!

 

Btw, pratade lite med Julia också, en av de riktigt coola saker jag fått vara med om här i Ume, träffat på henne, cool är bara förnamnet på tjejen!

Aja, tillbaka till städandet!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback