Buss

Hej hopp!

Sitter nu på bussen hem till Sundsvall. Jag hann till bussen i tid, men det var inte utan problem! Den satans resväskan som jag skulle ha med hem som mamma lämnade kvar var asjobbig att dra och min axelremsväska sprack i ena remfästet! Jippie liksom! Tur att jag gick i så god tid som jag gjorde. Så nu sitter jag här medan det enda som syns utanför fönstret är komplett mörker, bortsett från några billyktor som flashar förbi nu och då. Bakom mig sitter en kille ur klassen, men varken han eller jag är så sociala med varandra just nu, hehe!

På TV:n visar dom "Have you heard about the Morgans?" men jag tycker den verkar lite trist så jag ska starta upp en egen film på datorn hade jag tänkt.

Ja, mer bloggning blir väl i morgon, när jag kommit hem till mor och far i tryggt förvar!

Tjing pling tills dess!

Ciao

 






jag kan inte se på film eller blogga i buss.. har astråkigt på bussen :/

2010-10-07 » 00:39:54

sv: ja precis :) Och så bussar jag inte så ofta ändå, så det går ganska bra :)

2010-10-07 » 23:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback