Blowing in the wind

Blåsiga hälsningar från Ume.

Idag blåser det nästan storm ute, inte kul när man ska cykla överallt, att cykla i motvind måste vara bland det jobbigaste som finns! Dessutom är min cykel inte alls byggd för detta, den är stor och inte dynamisk för fem öre, yippie! Att sedan det första snöfallet kom idag gjorde ju inte saken ett dugg bättre. Så jag började dagen med att cykla till stan i motvind och snäslask med en odynamisk cykel, mums på den asså. Var ju sjöblöt när jag väl kom fram till Malin i stan. Men hon är så snäll så jag fick låna ett par torra byxor under tiden vi övade på våran showcase. Det kommer bli så jävla bra!!!

Idag fick vi till det ordentligt tycker jag, och dessutom kom vi äntligen på ett slut, hallelujah! Fungerar det som det ska kommer det bli ascoolt! Efter träningen så åkte Fredrik iväg men jag stannade och åt lunch hos Malin och pratade en massa. Men efter det var det på med de blöta byxorna igen och åka upp till IKSU för dagens enda lektion, bollspelsbas. Var faktiskt en riktigt rolig lektion, mycket hanbollsinspirerande övningar och jag riktigt kände hur det kliade i finrarna efter att göra en gubbafint eller dylikt. Längtar tills om två veckor när vi faktiskt har hand & boll på schemat, kommer knäcka alla, mohaha!

Aja, kanske var lite att ta i, men kul som fan ska det bli, och med världens klart bästa grupp kan det inte bli fel! Jag har sagt det förut, men jag säger det igen, kärlek till er, klassen! ♥

Ja, vad pysslar jag med ikväll då? Ska gå igenom dansen med mig själv, och har precis varit ner och satt igång en tvättmaskin med svart. Måste tvätta ljusa kläder sen också, och egentligen underkläder, men vi får se hur det blir, kanske kan tvätta lite underkläder med det ljusa...?

 

Oh well, we´ll see, har två timmar på mig att fundera på den saken, hehe!

 

Goa hälsningar till alla läsare!

 

Ciao








det är så himla bra :) Jag ska dit idag igen ^^

2010-10-15 » 09:37:25

SNÖ?:|

2010-10-15 » 12:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback