All the single ladies, now put your hands up

Lunch ska intagas, sedan bär det av mot IKSU för dagens lektion. Hoppas koncentrationen hänger med, den har fått sig en liten törn.

Jag är numera singel.

Ja, ni hörde rätt. Och det känns konstigt. Visst är jag ledsen, men det känns ändå som att det här var rätt sak att göra, det hade inte fungerat annars. Men jag hoppas verkligen att det komemr fungera i framtiden, både för mig och för honom. För även om vi inte passar ihop, så vet jag att han kommer att göra någon tjej där ute väldigt lycklig, han är en så pass underbar kille! Och om du läser det här, du kommer alltid att finnas på en speciell plats i mitt hjärta! ♥

Det går inte att vara arg, för dett är inget att vara arg på, det går liksom inte att vara ledsen, mer än att jag är ledsen för att jag sa såhär till dig! Men framförallt, nu kan du vara fri från mig och hitta den någon som passar för dig!

Ja, känslor är ordet. Ett virr-varr av känslor, men med en positiv underton!

Jag är optimistisk, om än lite tom för tillfället!

Ciao








Mitt ex är min bästa vän, så uppdelningar kan bli något fint ändå. Hoppas att du mår bättre snabbt.



sv: i helgen ska jag, om jag är frisk, ut och leva loppan och kanske träna lite :)

2010-10-06 » 13:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback