Tentaplugg

Pjuh, en paus!

Pluggar som en tok just nu, okej, det kanske var en lögn, men pluggar gör jag i alla fall. Ska ha mitt livs första tenta på torsdag och nu börjar paniken komma krypande. Det känsn som att jag har lite koll, men jag vet inte om det är tillräckligt och det skrämmer skiten ur mig!

Jag är en sån som alltid har haft bra betyg i skolan, så jag har byggt upp en liten akilleshäl på det sättet. Jag får lite småpanik om jag inte har koll, eller ännu värre, om ett prov eller nåt går åt skogen. Herregud, jag grinade ju nästan när jag fick G- på ett matteprov i trean på gymnasiet. Så ja, jag har lite panik...men jag härdar!

Har precis gjort mig en kopp kaffe så jag klarar mig några timmar till. Tänkte få till alla mina anteckningar på Gruppsykologin innan jag går och lägger mig. Imorgon börjar jag inte förrän 12 så jag kan plugga lite innan dess. Får bli motorik då, och kanske lite genomkörande på idrottshistoria och friluftsliv...ja, ni ser ju, plugg is the shit!

Anuhow, får glädja mig med att jag inte är ensam, plus att efter tentan väntar en lugn myskväll och sen en feeeeeet tentafest på fredagen!

Aja, nu är det dags att återvända till bokträsket, so long!

Ciao






jag har haft några tentor och sitter ändå på nålar. Nerverna lägger sig nog aldrig, hur många man än har. GAAAH!!! LYCKA TILL <3<3<3<3

2010-11-02 » 00:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback