Snowstorm

Godmorgon läsare!

(bara en parentes, hur fan börjar man ett inlägg egentligen? det låter så fånigt på nåt sätt att säga hej eller nåt hela tiden...nån som har förslag?)

Idag är det fredag, yippie yey, helg! Å andra sidan har jag haft helg sen i onsdags, har inge lektioner torsdag och fredag, bara den där röstlabben igår, som för övrigt gick väldigt bra. Blev dock förvånad över att jag låg så högt på Hertz-skalan när jag pratar, jag har ju så mörk röst tycker jag, haha!

 

Anyhow, idag är det väder som bäddar för en ordentlig pluggdag, snön far och yr överallt i vinden och det är kallt. Men icke, jag ska bylsa på mig massa kläder och sen ge mig iväg till skolan för lite basgruppsarbete, sen pulsa hem igen och plugga ännu mer. Isch, kan det bli tristare?

 

Oh well, ska fortsätta med min frukost nu så hörs vi senare!

 

Ciao

 






ja absolut, ingen tvekan om saken ;D

2010-11-26 » 11:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback