Snow equals silence

Gomorron alla!

Jag har funderat lite, big surprise, och ja, jag har kommit fram till en liten grej. Jag kan ju ha fel, men det är såhär jag tycker...jag tycker att när det kommer snö, så blir liksom världen underligt...tyst. Det är som att snön suger upp allt ljud som annars skulle studsa omkring. I kinda like it! Det är mysigt på nåt sätt!

All snö får mig verkligen att längta efter julen. Å andra sidan brukar jag längta till julen hela tiden, hehe, men i år känns det lite speciellt eftersom jag flyttat. Det blir verkligen som i den där låten, I´m coming home for Christmas! Mmm, undrar hur julen kommer bli i år...

Men det är ju mer än en månad fram i tiden så det är väl bäst att fokusera på idag till att börja med. Ska göra mig i ordning och ta mig till skolan för föreläsning, sen skriva ut lite papper, hem och äta lite lunch, sen pumpa på gymet med bästa Malin. Ikväll ska vi ha lite te/mys-kväll i hennes "nya lya" och dricka te och se film hela kvällen. Ett skönt avbrott från det ton av litteratur jag har att läsa till nästa arbete. Ska åka förbi affären också och köpa lite kusselatter, haha! För er som inte hört det förut är det en av mina egna benämningar på lussekatter/lussebullar!

Ha en trevlig fredag alla fina!

Ciao






» lucke

Tjenare, planer för kvällen? :)

2010-11-12 » 14:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback