Sleepy

Svara mig: hur kan man försova sig när man har en ledig förmiddag?

Jo, det ska jag svara på! Jag tänkte kliva upp tidigt, få i mig frukost och sen sätta mig och plugga järnet så jag får lite gjort innan skolan. Tror ni jag lyckas? Nope, helt rätt...snoozade när jag vaknade och sen måste jag ha slagit av larmet i sömnen för när jag sen vaknade hade det gått ca 1 1/2 timme sen larmet gick...så himla typiskt. Men å andra sidan så var det ganska skönt med lite sovmorgon med tanke på att jag satt uppe till tolv igår och pluggade. Men jag har pluggat lite nu på morgonen ändå och nu tror jag att jag har ganska bra koll på gruppsykologin, vilket känns skönt!

Idag har vi bollexamination på schemat, och min grupp är sist! Nackdelen I guess med att vara i sista gruppen...men ändå. Jag tror och hoppas att det kommer gå bra, är riktigt nöjd med vårt arbete. Sen om de andra gillar det, det återstår väl att se antar jag.

Oh well, nu ska jag nog byta om och packa lite, prkar inte ta itu med mer plugg just nu...kanske ska sortera tvätten tills ikväll, haha!

Trevlig tisdag läsare!

Ciao

 






sv: Tack snälla.



Nu ska jag fira att tentan är färdig med en öl, nötter och pizza ;) Konstigt egentligen att fira med något som är dåligt för kroppen... men det är ju så gott :) Brukar du fira med något särskilt när du klarat något riktigt jobbigt?

2010-11-02 » 21:09:01

va me i dagens blogg ? :)

2010-11-02 » 22:11:56

sv: närå, tar bort kommentarsfunktionen när de är försent :D

2010-11-02 » 22:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback