Skisseliskiss

Hej hopp sockertoppar!

Lördag kväll är det nu, eller det är väl natt, och snart är det söndag. Jag sitter uppe och lyssnar på massa go musik och gör nåt jag gillar, nämligen skissar/ritar. Har inte gjort det på ett tag nu, men tidigare när jag var hos Malin och såg på film blev jag så inspirerad att jag nu suttit en timme och skissat upp kläder och annat skrot. Det är askul! Synd att jag är lite pank, annars hade jag fan åkt ner till stan i morgon och köpt tyger och satt igång att sy lite. Kanske nästa månad...

Imorgon ska jag iväg till Skogis och fika med några av tjejerna, sen blir det väl att ta det lugnt och ladda inför nästa kurs som börjar på måndag. Blir intressant att se om man hittar på campus, vi har ju bara varit ute eller på IKSU hela hösten. Haha, kanske får skriva ut en karta eller nåt i biblioteket. Eller så följer jag med strömmen så löser det sig...

Aja, nu ska jag återvända till mitt skissande! Ha en bra lördagsnatt alla läsare!

Ciao



En klänningsskiss...dålig kvalla, men men...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback