Shop 'til you drop

Okej, lyckan är kvar, me like very much!

Har tagit på mig ansiktet och bytt om, nu ska jag rasta lilla pälsbollen och sen hämta mamma på jobbet. Hon har lovat att ta med mig på shopping på Birsta City, nåt jag absolut inte säger nej till (även om jag hellre borde plugga...) och jag hoppas på en trevlig mor-dotter eftermiddag. Det är alldeles vitt ute, både på himlen och marken, så jag är riktigt glad att jag köpt nya vinterskor. Har dock inte gått in dom helt så det gör fortfarande lite ont när jag har dom, men dom är så awesome i övrigt så det gör inget!

Nåja, hoppas alla läsare får en lika trevlig eftermiddag som jag tänker ha!

Kram och puss!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback