Princess of the night

Snart är det torsdag, och jag sitter uppe och dricker kaffe och pluggar. Examinationen gick ganska bra idag, så nu hoppas jag på ett godkänt på tentan. Har bara motorik-delen kvar att plöja igenom, sen ska jag läsa igenom allt och se vad jag kan. Och läsa den där sabla artikeln...*suck*

Aja, inte mycket att göra åt, men trist är det!

Imorgon är jag ledig som tur är, så då blir det en intensiv pluggdag med kanske lite träning som belöning. Annars kommer min hjärna garanterat koka över...

Godnatt läsare! Jag lär nog sitta uppe ett bra tag till, haha!

Ciao

Min plugghörna...






Har lottat ut 2 stycken vinnare från dagens blogg! Gå in och kolla om det blev du eller säg grattis till dom som vann? :)

Godnatt!

2010-11-02 » 23:42:52

Sv: nä tyvärr, skulle va kul att välja alla nån gång men de blir rätt många ^^ brukar anävnda random.org :P

2010-11-02 » 23:47:30

Var med i Dagens Blogg på min blogg och få chansen att ta del av mina 600 besökare!

2010-11-03 » 10:29:45

också pluggat idag.. :/

2010-11-03 » 18:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback