Ny kurs

Gomorron, gomorron!

Måndag morgon och idag börjar min nya kurs på utbildningen. Den första av två av AOU 1, ska bli spännande, men samtidigt sjukt jobbigt, för den här kursen verkar vara ganska tung...men det är väl bara att göra sitt bästa antar jag. Det brukar lösa sig då.

Har precis klämt i mig lite frukost, men det var lite konstigt för det smakade mögel om min skål med flingor...inte okej! Så nu vet jag inte om jag vågar ta en till skål eller om jag ska ta en macka istället. Tror jag tar en macka, annars komemr min mage sitta och vråla under föreläsningen. Måste komma iväg och köpa lite frukt idag så jag klarar dagarna.

Anyhow, ska börja göra mig i ordning lite också och sen bär det av mot campus!

Trevlig måndag på er läsare!

Ciao






sv: tack, så skönt att höra. Ingen annan tycks ha fått några dåliga kommentarer heller, så det verkar vara någon som bara gillar att bråka.



usch, man ska vara försiktig med mat som luktar eller smakar tokigt... se bara hur det gick för mig ^^

2010-11-08 » 21:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback