Merry monday

Dags för en ny vecka. En vecka full med överaskningar och en satans massa läsande. Som jag sagt förut så har jag nästan ett ton litteratur att läsa, det suger...men det är bara att bita ihop, det är väl värt det i slutändan. Den här veckan ska börja med ett besök hos Elin med några andra ur klassen, vi ska kolal in en inspelad föreläsning på Cambro och sen fika lite. Sen blir det ännu en föreläsning på campus sen blir det hem och plugga och packa lite.

Har gjort mig klar så fördriver tiden lite innan jag ska bort och möta Kicki och bege mig mot Ålidhem. Så jag har inte en aning om vad jag ska skriva egentligen...kan ju bjuda på en låt som alltid gör mig glad, tänker på sommaren när jag hör den, grymt!



Jag blir alltid glad av denna låt, älskar den!!!

Hoppas ni får en bra måndag, kära läsare!

 

Ciao

 






sv: ja men filmkvällar är ju inte så tokigt heller... men du kommer väl på julsittningen? :)

2010-11-15 » 22:53:24

Jag med, om jag bara kommer ihåg att köpa biljetten. Fy faen! :D

2010-11-16 » 14:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback