Lycklig

Godkväll världen!

Komiskt nog är jag på gott humör. Har inte en aning om varför, men jag känner mig liksom...ja, glad helt enkelt. Trots att jag nästan har ångest inför vår nästa kurs som börjar imorgon. Den verkar sjukt jobbig och det finns nåt i magen som säger att jag inte kommer palla det här. Jag hoppas verkligen att det inte stämmer, då kommer jag krascha...

Men det glömemr jag nu, jag njuter av känslan jag har i kroppen just nu. Ibland blir det bara såhär, man är bara glad, av en oförklarlig anledning, och det är så underbart! Shit alltså, jag tror jag kommer börja gråta snart, haha! Otroligt...

Sitter just nu och ser på Amazing Race och njuter av min känsla, sen ska jag nog ta itu med min diskning innan jag lägger mig och sussar så jag är pigg imorgon!

Lyckliga hälsningar från mig!

Ciao






vad du är underbar - din lycka smittar verkligen :D är dirty dancing 2 bra?

2010-11-07 » 20:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback