Let it snow, let it snow, let it snow

Gomorron tisdag, bring it on!

Idag är en sån här dag jag helst skulle vilja sitta inne och inte göra något, eller i alla fall sitta inne. Ute yr och far snön som om någon slagit på en gigantisk fläkt! Det är ju rena snöstormen! Och så vitt (haha, vitt...snö!) jag kan se så kommer jag ha motvind till skolan...vilket kommer innebära en rejäl snöansamling i min luva...om jag inte tar rocken, men dunjackan är varmare...

Aja, får snöra på mig en halsduk för att hålla värmen ordentligt och kanske rentav en mössa. Smink tror jag att jag skippar idag, annars kommer jag se ut som en tvättbjörn när jag kommer fram till skolan, huhu!

Ska äta klart min frukost nu och sen ge mig av. Egentligen börjar ja inte förrän halv elva, men jag har lite saker att fixa innan skolan startar, bättre att få det gjort nu liksom. Efter skolan blir det lite förberedelse inför morgondagens seminarium, sen ska jag städa! Får besök på fredag så jag vill röja upp lite...även om hon vet om att det är stökigt och inte direkt bryr sig...men det gör jag!

Anyhow, hoppas alla får en bra måndag, även om det blåser snöstorm, regnar slask eller är strålande sol!

Ciao








I looove it, älskar snön extra mycket för att jag är ledig idag ;)



sv: Åh gudarns, jag vet faktiskt inte. Första momentet tyckte jag var helt okej, men den andra delen var verkligen... värdelös. Alltså man får nog bara bita ihop, man behöver det inte till något alls. Helt oväsentligt är det. Jag stod ut genom att hålla hårt i Néas arm och grina en skvätt :P

2010-11-10 » 14:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback