Kvällsblogg

Isch, sent vart det idag igen, och inte kommer det bli bättre i morgon, då blir det P-A-R-T-Y!!!

Anyhow, Malin kom på besök ikväll och det var supermys! Vi drack te, surrade och kollade på Sweet home Alabama, dregglade lite över Josh Lucas faktiskt, hehe! He´s damn fine...

Nu har hon i alla fall åkt, och nu är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter. Håll-igång i all ära, men sömn är skönt det med. Efter idag skulle jag nog kunna sova en hel jävla dag, haha! Men men, imorgon är det kursavslutning som enda lektion, lite vemodigt faktiskt, men man får väl försöka se det positivt antar jag. Dom flesta kommer man ju träffa på måndag när nästa kurs inleds.

Men nu ska jag i alla fall få lite efterlängtad sömn, ses i morgon allihopa!

Ciao

 

 






Han är så jäääävla snygg, älskar karlar som är snygga men på ett sådant... "smutsigt" sätt - naturlig bilmekar skönhet ;D



Jag vill gärna hänga :D



Men hörru, dra med lite folk från klassen och kom på festen. Jag ska själv ha någon tjusig klänning med lite korsettöverdel. Men vet att Marianne tänker ta rollen som "städerska" ;D

2010-11-05 » 16:17:20

jag ser den nu, sweet home alabama. Helt fantastisk :D

2010-11-06 » 20:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback