It´s over

Tjohopp, kort galopp, lingonsnopp!

Ja...hrm, jag är inte alls galen...

Aja, godkväll världen. Tentan är äntligen över och en supertrött liten jag skriver nu, eller knappt, armarna brinner efter gymet. Hängde på Malin som skulle bli lite coahcad av miss Patrik, så jag frågade snällt om jag fick hänga med. Något jag kanske ångrar lite, grisjobbigt och trött som satan i armarna, och magen är inte att leka med heller...tror nästan jag börjar komma i form lite nu...å andra sidan ska jag förstöra det lite med att unna mig glass och mys ikväll. Har stressat sönder över tentan och nu känner jag bara att jag är så trött...så en myskväll med film och glass låter underbart!

Just det fan, när jag kom hem från gymet så var jag ute och sprang också! Pluspoäng!!! Jag vet inte alls vad det är med mig, ibland får jag bara såna galna infall och gör nåt helt crazy...men som sagt, är ju sjukt trött nu så jag får väl skylla mig själv lite...

Först ska jag i alla fall fixa mig lite middag, och jag funderar faktiskt på att våga mig på att göra pannkakor. Jättelängesen jag åt det nu...

Ciao






Fan vad du är duktig! Jag ska också komma igång, om jag så måste tvinga mig!



minns inte om jag skrev angående klädseln på festen? Men det är i alla fall grevesnobbigt som gäller, om man inte intar en roll som grevens trädgårdsmästare eller så ;P

2010-11-04 » 19:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback