I want buns!!!

Godkväll!

Hör och häpna, jag har varit toksugen på nåt hela eftermiddagen/kvällen, gjorde en god middag och hoppades att det skulle släppa, men icke! Lite Mentos smög ner i min mage också i hopp om att det skulle lätta, men nej nej! Och nu har jag kommit på exakt vad det är! Och det är något jag hittade på ICA tidigare idag, men stod emot frestelsen och undvek att köpa...nämligen lussebullar!

Är sjukt sugen på en stor, saftig och saffranssmakande lussebulle och ett glas mjölk! Gaaah, tror jag måste iväg och köpa lite i morgon, ska ju ändå plugga hela kvällen så det må jag väl kunna unna mig, eller? Haha!

I övrigt så har jag snackat och skvallrat lite med Lulu under kvällen, välbehövligt, henne kan jag nog alltid räkna med att hon är tillgänglig, till skillnad från vissa andra (tjejer, ge mig livstecken, speciellt du, Käs!!!), haha, okej, där var jag elak...men jag saknar att ha er nära, älsklingar! ♥

 

Just nu skulle jag vilja ha någon här att krama, men jag får nöja mig med kudden antar jag. Imorgon ska jag krambomba klassen tror jag...om dom är på humör, mohaha! Annars får jag väl sitta där och längta i min ensamhet. Ska träffa en kille på lunchen också och köpa lite billiga kursböcker, 250 kr för tre böcker som kommer behövas mycket = ja tack!

Aja, nu ska jag fortsätta titta på CSI och sen krama kudden min!

 

Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback