Hero of war

Dagens punkt på listan heter "vad jag åt idag", men jag tänkte inte ta upp den nu. Tänkte spara det till ikväll och lägga upp allt jag åt då. Har precis ätit klart en härlig brunch som jag även tog bilder på, så dom komemr upp ikväll, tillsammans med min middag och eventuellt fika, hehe!

Just nu ska jag börja göra mig i ordning lite, ska ge mig iväg till campus vid ett och göra ett tappert försök att knäcka killarna på snöbollskrig. Vi får väl se hur det går, just nu känns det som att jag mest komemr bli dyngsur och mörbultad, haha! Ute är det lite lätt snöstorm, så det ska bli intressant att se hur det går...

Efter det får jag väl ta tag i massa pluggande igen, eventuellt ska jag försöka städa och göra det lite adventsfint här, sätta upp mina lampor som jag fick av mamma sist jag var hem och kanske bädda rent i sängen.Ska jag vara ärlig så skulle jag nästan hellre göra det, även om jag hatar att städa, men att fixa inför advent är inte så illa...

Aja, vi får se hur det blir, ska överleva eftermiddagen först!

Ciao

 






Sv: MEN VAFAN!!! Jäkla bajs, jag menade balen i nian!! xD

2010-11-27 » 13:42:48

Tack snälla :D och en återspark ikväll! Inte illa ;D

2010-11-27 » 18:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback