Gomorron världen

"Gomorron världen, vilken underbar dag!"

En strof ur en av Jimmy Janssons låtar får inviga denna dag. Det är inte snöstorm ute idag som tur är, men likväl så är det snö överallt, I kinda like it...problemet är att jag inte har masat mig iväg och köpt vinterskor än, haha! Tror jag ska åka ner till stan efter skola och göra det faktiskt. Lika bra att få det gjort innan jag drattar på ändan och bryter något, hehe!

Idag har vi vårt första seminarium på nya kursen, känns ganska bra för vi blev väldigt klar igår, ska bara läsa igenom det lite så jag är förberedd. I övrigt så ska jag städa när jag kommer hem, annars kommer det inte att bli gjort, och som det ser ut nu så skulle jag inte vilja att någon kom och hälsade på, haha! Får slå igång Spotify så det inte blir så tråkigt, för städa ingår i min lista över tråkigaste sakerna att göra. Ganska komiskt, med tanke på att jag gillar att pyssla och fixa i ordning. Men att plocka kläder och prylar och sortera tvätt och dammsuga? Nej tack!

Anyhow, nu är toan ledig, så jag ska masa mig dit! Ha en trevlig dag alla läsare!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback