Get this party started

Hej hopp i lingonskogen!

Sitter och taggar i min ensamhet för fest ikväll, väntar på lite sms om när vi drar, men jag tror jag snart ska röra mig, måste förbi affären och skaffa lite groggvirke, mohaha!

Okej, jag låter nästan lite alkis-aktig, men tro mig, jag är inte den som dricker mig stupfull, jag vill gärna komma ihåg vad jag gjort. Och ha kontroll att stoppa innan jag gör något dumt.

Men i alla fall, taggad? Njaa, lite lagom, men det kommer, det kan jag lova. Har varit sjukt sugen på fest i några veckor nu, har bara varit lite lat/feg för att festa. Men men, får ta igen det ikväll lite då.

Hoppas alla läsare får en bra lördagskväll, oavsett aktivitet!

Ciao

Bjuder på en facelook!

 






TACK kära du :D Vad glad jag blir!! Grattis till tentan :D

2010-11-21 » 20:24:54

Jag förstår det! Jag får veta resultatet i övermorgon. HJÄÄÄÄLP!

2010-11-22 » 21:04:12

Madde, tack så mycket för dina värmande ord! Det är verkligen lätt att tappa bort sig i omvärldens alla mer eller mindre uttalade krav. Jag behöver fasen semester. Men jag ska försöka mig på en själssemester istället :) Tack tack tack igen :D

2010-11-23 » 10:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback