Fire on the horizon

Just ja, tänkte bjuda på en liten okänd del av mig, i form av ett musiktips! Kommer så väl ihåg när jag hörde denna första gången...pappa hade hämtat mig från träningen och denna låt spelades. Jag frågade lite ställt vad det var för något. Det var tydligen en bränd skiva som pappa hade fått av nån jobbarkompis. Kan allvarligt säga att jag inte gillade det i början, men eftersom jag åkte med pappa ofta vid den här tiden så var det det här som spelades, hela detta album. Efterhand lärde jag mig att tycka om de flesta låtarna på skivan, och flera av doim finns med på min awesome rockplaylist på Spotify. Men den här kommer fortfarande vara den första jag gillade! Så, läsare, jag ger er:

Primal Fear - Fire on the horizon

 

Ciao






vad kul med musik :D Jag lyssnar på pinsamt lite musik faktiskt..

2010-11-29 » 23:18:24

sv: haha okej, samma här ;D Vad händer idag då?

2010-11-30 » 14:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback