Fear of the dark

Hej hopp!

Fy fasen alltså, hur svart är det inte ute nu? Jo, becksvart...

Jag är glad att jag gick och handlade direkt när jag kom hem från röstlabben, hade nog inte pallat att gå ut nu i mörkret. Fick ju mitt studiemedel idag (något jag längtat efter) så jag promenerade till ICA och storhandlade. Så nu har jag stuvat om i både kyl och frys för att få plats med allt, och jo, jag lyckades! Har även snott ihop en enligt mig asgrym spellista på Spotify med bara massa rock! Pure love! ♥

Anyhow, ska ta tag i mitt pluggande om ett tag, men först ska jag slänga mig i duschen, blev sen till gymet så jag hann inte duscha efter. Ja, jag vet, lite äckligt, men vad gör man? Lite deo och en skvätt parfym täcker väl det värsta, hehe...NOT!

Aja, jag hoppas att ni har det bra där ute, jag uppdaterar väl närmare kvällen om jag inte somnar över mina böcker mohaha!

Ciao






sv: haha aww, jag älskar dig med, just för att du är du :D <3 utan samma läggning skulle vi nog inte klara av varann ;)

2010-11-25 » 20:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback