Day'n'nite

Godkväll!

Det här inlägget blir riktigt kort då jag har lite att göra. Seminariumet gick bra, men av någon konstig anldning var jag hypernervös...ibland förvånar jag mig själv, vad har jag att vara nervös över liksom? Det är ju fan folk jag känenr och jag tycker om, where´s the problem liksom?

Aja, har avslutat middagen och ska städa lite till innan jag sätter mig och börjar läsa lite. Har typ ett ton läsning till nästa basgruppsarbete och det suger lite balle! Måste gå på bibblo imorgon och skriva ut lita skit och kopiera, inte det roligaste. Orkar verkligen inte läsa på datorskärmen, då kan jag ju inte stryka under och sånt. Oh well, det löser sig väl.

I övrigt väntar en föreläsning imorgon, sen blir det lite muskelpumpande med Mallan och sen ska jag köpa lite bullar att bjuda på under kvällen. Te och bullar...m-m-mmm, jag längtar!

Ciao






Absolut, jag kommer inte ha långklänning heller, min går kanske till knäna på sin höjd. Och så ska jag ha en sjukt ful fejkpäls ;)

2010-11-11 » 20:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback