Darkness

Huga alltså, det är nästan läskigt hur mörkt det är ute nu...och jag som hade tänkt ge mig iväg och springa eftersom det inte blev nåt gymande igår. Men nu vågar jag knappt gå ner till ICA och handla, haha!

Lite trist idag att våran föreläsning blev inställd, men den blev flyttad till imorgon istället. Dock stördes min grupps planering lite av det, men det ska nog lösa sig ganska bra ändå. Jag hoppas att vi kan bli klara på eftermiddagen så man slipper sitta hela kvällen med det. Håller på att göra undan gansla mycket nu så vi mest bara behöver gå igenom allt imorgon. Förhoppningsvis...

Aja, ska fortsätta, sen tar jag en prommis och efter det middag. Måste duscha ikväll också, håret känns som ett stelt margarinpaket, haha!

Ciao

PS. Btw, jag mår lite konstigt, och kan inte alls begripa varför...det känns konstigt i magen, men jag mår inte illa och mår inte dåligt heller. Mår helt okej...Nån som har förslag, haha? DS.









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback