Dag 07 - Min bästa vän

Egentligen borde jag plugga järnet nu, vilket jag också ska försöka, därför gör jag inlägget nu. HAr också varit och handlat lite studiemotivation så jag hoppas det funkar...

I alla fall, komiskt att den här punkten skulle hamna idag. Det är nämligen så att min bästa vän fyller år idag! That´s right, min fina Angel blir 20 bast idag, så STORT GRATTIS TILL DIG, RARING! ♥

Angel, eller Angelica som hon heter, har varit min allra bästa vän i snart 7 hela år, fast vi har känt varandra sedan ettan. Vårt förhållande är lika komplicerat som det är enkelt. Vi har bråkat, fast alltid blivit sams, även efter det där fruktansvärda grälet den där sommaren...

 

Det är lite speciellt det här, för trots att hon är min bästa vän, så umgås vi inte alltför mycket. Nu blir det ju ännu mindre för att jag bor i Umeå, men det har liksom blivit mindre och mindre på nåt vis. Men ändå så spelar det ingen roll när vi väl ses. Det har hänt flera gånger, vi har inte setts på flera veckor, men när vi väl ses så känns det nästan som att det bara gått några dagar. Och det, är för mig, en av sakerna som gör henne till min bästa vän! Jag älskar dig, min fina ängel, och kommer alltid att göra det! ♥

 

Nu blir det plugg hela natten, haha! Ha det bra!

 

Ciao

 






sv: haha okej! Jag har bara hållt på med styrelsen och så. Ganska tungt, men kul :D

2010-11-30 » 23:12:59

sv: ja visst :) Vi håller på och fixar inför vårinsparken.



Jag vet inte var den är ifrån, jag har nämligen stulit den av min mamma ^^ Love it!

2010-12-01 » 12:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback