Dag 06 - Min dag

Min dag har varit ganska händelselös känns det som. Trots det har jag gjort ganska mycket.

Hade tänkt kliva upp vid halv åtta och ge mig iväg och gymma lite, piggna till liksom, men det sket sig ordentligt av att jag snoozade för mycket och vaknade inte igen förrän klockan var nästan tio. Way to go! Pallrade mig upp i alla fall och tog mig i kragen och ställde mig för att diska. Det tog nästan en timme för mig att diska, torka och ställa tillbaka allt, fy fasen alltså! Men det var det värt. Gjorde ren spisplattorna lite också och gjorde ren diskbänken så nu ser det ganska bra ut. Gjorde sedan frukost och kände mig duktig, hehe!

Satte mig för att skriva klart vårt protokoll från basgruppsmötet samtidigt som jag såg på Top Model och la sedan ut det till dom andra i gruppen. Kom då på att jag hade en bok att lämna tillbaka på bibblan så jag gav mig iväg i kylan och gjorde det...tänkte fram och tillbaka in i det sista om jag skulle köpa biljett till sittningen på lördag eller inte, men efter lite sms med Fanny så bestämde jag mig för att strunta i det. Det blir "mini-sittning" med tjejerna istället och sen drar vi och röjer gärnet på Corona där sittningen är, mohahah!

Kom hem och försökte plugga lite, fikade gjorde jag också. Lite te och macka för att orken skulle återvända. Fastnade dock i fåtöljen och nördade lite framför både Top Model, Project Runway och The Big Bang theory. Isch! Lagom till efter det blev jag hungrig så jag gjorde middag: korvstroganoff och ris, blev riktigt smarrigt! Räckte till matlåda också, yey!

Så nu har jag precis ätit och försöker plugga (igen!) innan jag ska se dom program jag faktiskt alltid ställer in mig att se på måndagskvällar, nya avsnitt av Top Model och sen CSI. Så ja, mer kan jag inte säga om min dag just nu. Hoppas ni har haft en bra dag!

Ciao



PS. Glömde helt bort, fick prata i telefon med min bebismurvla Käs också! Nästan en hel timme!!! Åååh, jag saknar dig, bebis!!! ♥ DS.






Oj vad fin jag var på den bilden :O HAHA! Är det från gatufesten?

2010-12-01 » 12:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback