Dag 04 - Det här åt jag idag

God kväll!

Jag hoppas att jag hinner göra klart detta innan det blir söndag, annar sblir det inte rätt dag vilket blir lite fel, hehe!

Anyhow, jag lovade dagens mat, och här är den:

 

 

Brunch: En omelett med skinka, örtkrydda och fetaost och ett glas mjölk. Efter det två rostade mackor med skinka och ost till en kopp med mandarin/apelsin-te med honung. En fin start på dagen!

 

 

Min underbara middag: Älgskavsgryta smaksatt med chili och rosmarin, till det couscous och en Falcon Bayerskt. Helt jävla fucking awesome middag, jag lovar!

 

Efter det så har jag druckit en liten kopp med glögg faktiskt och ätit saffranssnäckor. Tjuvstartat första advent lite...

 

Ber om ursäkt att bilderna är snéa, men dom är laddade direkt från mobilen och jag orkade inte vända dom.

 

Nu ska jag bädda rent i min säng och ta en sen dusch! Ha det gött!

 

Ciao






sv: ja, precis :) Men jag var febrig och gick dit sent och gick hem tidigt. Men jag hann ha det trevligt ändå :)



jag firar advent nu, har till och med julpyntat ett av rummen :D

2010-11-28 » 16:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback