Dag 03 - Mina föräldrar

Jahapp, dags att tillägna ett inlägg till mina kära päron, haha!

Nej, nu ska jag vara seriös. Jag älskar mina föräldrar, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Tillsammans med min lillebror utgör dom de personer som ligger mig varmast om hjärtat. Jag skämtar inte för fem öre när jag säger att jag skulle ta en kula för dom hellre än att någon av dom dog ifrån mig!

Min mamma heter Kristina, kallas Kicki, och pappa heter Lars, kallas oftast Lasse eller Laban (dock mest av riktigt gamla vänner eller av de på trialen). Dom är lika gamla (nästan, mamma är knappt två månader äldre) och båda från Sundsvall, även om mamma är från Alnö, men eftersom det tillhör Sundsvall så säger jag att båda är därifrån. Dom har varit tillsammans sedan...-87 tror jag, och gifta sedan -93.

Jag har allt som oftast fått höra att mina föräldrar är coola och härliga människor, och jag kan inte annat än hålla med. Visst, det finns tillfällen då jag mest bara vill sätta munkavle på dom för att slippa massa tjat, eller tycker att dom är sjukt pinsamma, men vem gör inte det?

Till slut så inser jag alltid på ett eller annat sätt hur coola dom faktiskt är. Bara det att jag kan prata (och gör det också) med mamma om i princip vad som helst utan att hon dömer mig är bara helt jävla awesome. Hon är nästan som min personliga psykolog och allvarligt så vet jag inte vad jag skulle ha gjort under mina svåraste år i skolan om hon inte funnits. Hon stöttar och tröstar jämnt, finns alltid där!

Vad gäller pappa så pratar jag inte lika mycket med honom, vill liksom inte riktigt snacka om mens och sånt med honom, och ska jag vara ärlig så tror jag han är ganska glad för det också, hehe! Men pappa är bra på sitt eget sätt, och det är riktigt kul att vara med honom, han är busig, men ändå lugn. Galen men inte överdriven! Det ska bli ytterst intressant när han inkasserar sin födelsedagspresent från i år. Har nämligen lovat honom en heldag bara vi två där jag står för allt men han får bestämma aktivitet!

Men allt sammantaget så vill jag väl bara säga att jag älskar mina föräldrar, nästan mer än mig själv!

Kärlek till er, mamma och pappa! ♥

(lägger inte in någon bild, vet inte om de skulle gilla det)

Ciao






JAG KLARADE OCKSÅ TENTAN :D :D :D Hämtade ut den idag, så jäääävla nöjd!

2010-11-26 » 23:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback