Beslutsångest

Gomorron!

Måndag, ledig dag...pluggdag!!!

Seminarium i morgon, tenta på torsdag (ångest!) så den här dagen kommer handla om en enda sak och det är plugg. Inte det roligaste, men nädvändigt så in i bomben! Fast för det första ska jag verkligen ta tag i det berg av disk som hopar sig på bänken och jag tror faktiskt det har börjat lukta lite illa...inte okej!

Måste bort till campus också och lämna tillbaka en bok, och bestämma mig för om jag verkligen ska gå på Umpe-sittningen på lördag, då måste jag köpa biljett idag...ååååh, ångest, jag vet inte hur jag ska göra! Verkar som att ingen av tjejerna i klassen ska gå, dom ska ha en egen liten sittning hos Fanny, och jag vill gå på den...men samtidigt vill jag gå på Umpes för jag vill vara med grabbsen och träffa Julia. Usch och fy och tvi, varför ska det vara så svårt? Kan jag få klona mig så jag kan vara på båda?

Ciao





Tack :D

2010-11-29 » 13:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback