Wet

Nu ska jag duscha...tjing pling!

______________________

Update:

Ute ur duschen, det gick ganska fort. Gjorde mig lite fika efter träningen, en macka och lite gott te med houng i, sen parkerade jag min trötta kropp i soffan med mamma för lite CSI. En jävligt go kväll med andra ord.

Var för övrigt med Käs på Birsta en stund idag, vi "fikade" på dinkeli-donken, något som verkligen tillhör ovanligheterna för mig, men jag var nyfiken på den här nya CBO chicken som kommit. Den var väl okej, men jag vart lite besviken, hade väntat mig mer. Oh well, man kan inte få allt...Vi gick upp på Change för att jag skulle kolla efter en ny bikini, tror seriöst att jag är den enda männsikan på jorden som INTE köper ny bikini varje säsong. MEn ja, nu är det dags iaf, och jag hittade en väldigt fin en, sitter som en smäck! Ska dra med mamma i morgon så ska hon få ha lite åsikt om den också, men jag tror det kommer bli den jag struttar runt med i sommar!

Ja, dubbelt träningspass nu på kvällen på Etic, lyckades få med Käs också och både hon och jag var lite döda efteråt. Mest hon tror jag, hehe!

Så nu hoppar jag med gott samvete i säng så hörs vi i morgon!

Gonatt alla sötisar!

Ciao








sv: :)



Läser och kommenterar ditt inlägg mer ordentligt imorgon, har sådan hemsk migrän just nu..



sleep tight!

2010-05-11 » 00:31:28

Nej inte då, men när jag kom hem!! GAAH!! Och idag, osså ska jag bära med mig väskor och grejer och har ont som fan överallt xD

2010-05-11 » 10:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback