Sov gott!

God kväll i bloggandets värld!

Ett sista inlägg ska göras innan jag nannar kudden. dagen har spenderats på Birsta City med Käs och det blev ett antal inköp, varav inget jag egentligen skulle ha, haha! Men vad gör man?

Hade tänkt att jag skulle vara lika duktig som Käs och fota allting som jag köpte men jag tror att det får bli i morgon, jag har ingen ork till att göra det nu, nu ska jag sova och återhämta mig inför veckan som kommer. Jag är extra peppad inför fotbolls-DM på onsdag! Av det jag sett hur "mina" fyror spelar så kan resten känna sig ganska knäckta redan nu, mohaha!

Men det är onsdag, nu säger jag tack och godnatt så höres vi i morgon!

Ciao








sv: haha sant!



Och du, kan du inte ha byxorna på lördag då? :D

2010-05-23 » 23:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback