Sommarnatt

Friday I´m in love!

Åh, jag är helglad efter den här dagen! Det var ett bra tag sen sist! Började dagen med att hjälpa "mina" små fyror att förvandlas till små sommar/raggar-brudar och sen ner till idrottssalen för Körslaget. Dom var så duktiga, man blir så glad! Och alla småbarn, ettor och förskoleklass, man kan inte sluta le för dom är så söta! Fick höra mycket gammalt och gott, men också nya låtar. Helnöjd var man när man traskade tillbaka till klassrummet. Fyrorna hade engelska och vi såg klart på en film fram till lunch och efter det så blev det en smått kaotisk klassens timme. Men all cred till hela klassen, alla tyckte det var kul tror jag.

Just nu ska jag språka lite med mor min, sen måste jag komma igång att städa litegranna innan jag drar mig till stan och hämtar upp Jonna och Alexandra, sen ut till Njurunda och grilla och bara mysa. Ännu gladare blir man av att solen lyser och värmen har kommit. Lite blåsigt dock, men det överlever man nog.

Nä, nu ska jag dra mig, återkommer kanske med ett inlägg innan jag åker!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback