Skuggor

Det här är ytterst skumt...

Dagen började ganska bra, dagen har flutit på bra, som vanligt liksom och ganska mycket kul saker, vilket är helt i min smak. Men nu när jag kom hem, slog på datorn, drog på lite musik, kikade runt...

Då plötsligt...POFF!

Jag fattar inte, plötsligt har jag ingen lust alls. Jag vill inte göra ett piss. Jag vill bara sitta i min säng och gosa ner mig i kudden med massa musik och inte vakna igen förrän i morgon. Det bådar verkligen inte gott, jag har nämligen X antal saker att göra inför i morgon, men jag har ingen lust att göra det alls. Måste städa mitt rum, dammsuga, fixa lite inför maten i morgon och fundera ut vad fasen jag ska ha på mig. Till råga på allt har vi köruppvisning i morgon, något som jag ser fram emot apamycket! Men just nu vill jag inte ens vakna i morgon. Vill inte ha fest i morgon kväll, vill inte sjunga, vill inte göra något alls!

Någon som kan muntra upp mig ur denna mindre depression?

I don´t feel good right now...

Ciao




Jag vill sitta vid din sida
under månens sken
och inte bry mig om morgondagen
!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback