Singin in the rain

God morgon allihopa!

Visserligen är det inte morgon längre, men jag har endast varit uppe en timme så för mig räknas det fortfarande som morgon, haha! Har ätit frukost och uträttat mina mindre trevliga toalettbehov, så nu ska jag ta på mig lite kläder och fixa mig lite. Eftersom det inte blev någe Birsta igår så blir det idag istället, med eller utan Käs. Men jag tror nog hon kan följa med.

Ikväll blir det nog en lugn kväll för att ladda batterierna inför den kommande veckan, som inefattar alltifrån tjejsnack och matte till skol-DM i fotboll. Spännande må jag säga!

Men nu måste jag röra på mig, bjuder på lite morgon(mongo)bilder!

Ciao

PS. Btw, det regnar ute...not cool! DS.


   

 






Du är så vacker :D

2010-05-24 » 13:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback