Sing for me

Tjipp!

Onsdag kväll närmar sig, snart ska jag bege mig ner till farmor och farfar för att läna deras bil, sen bär det av på kör. Idag är sista körträningen inför vårt framträdande på lördag och jag är jättetaggad!

Idag var det skol-DM för mina fyror, ett litet äventyr i sig som tyvärr slutade ganska snabbt, men vi klarade oss i alla fall ifrån att komma sist i vår grupp. Första matchen blev en vinst med hela 6-0, men sedan följde två snöpliga förluster, och jag lider med klassen. Alla kämpade som bara den! Synd att sista matchen blev som den blev, men det är inte mycket att göra åt antar jag. Grymt synd var det i alla fall. Men pluset i det hela var väl att jag kom hem tidigt och kunde ta det lugnt några timmar. Så nu ska jag väl göra mig i ordning litegrann, upptäckte att jag är röd som en tomat i fejjan så jag ska väl måla på mig litegranna.

Så jag önskar mina läsare en trevlig kväll tills nästa gång!

Ciao

Bjussar på en av de mindre galna bilderna från förr-förra veckan!

Krisse, jag och Amelie









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback